Andre<3

Asså , jag försöker göra alla nöjda och glada gubben.. Önska bara jag kunde göra dig glad också men jag kan inte för jag kan inte krossa någon. Du vet att jag älskar dig av hela mitt hjärta och jag bara vill dig väl, men ibland är det svårt för jag kan bara inte liksom. Jag vet att du är grymt besviken på mig nu och att du är ledsen och skit förbannad men snälla gubben tänk på ditt eget bästa. Du vet att hon kommer hon du söker efter och tyvärr var hon inte jag hur mycket du tror det så var hon inte jag. Jag är grymt ledsen över att det vart såhär men från början var det trotts allt ditt fel.. och jag är ledsen att jag inte kunde övertala dig bättre grymt ledsen! Men du vet att jag alltid kommer finnas för dig och ställa upp för dig! TACK för dom underbara månaderna jag fick ha med dig, du betyder fortfarande guld för mig <3
Låten!!!!: http://www.youtube.com/watch?v=7Vju_3pYt2Q&feature=related
/ §andra

Kommentarer
Postat av: julia

SV: okej!:)

Jag gör inte heller så mycket, ska bara börja plugga snart! ;)

Hänt något kul idag?



PS: ställ en fråga i min frågestund ;)

Kram//julia

2010-04-13 @ 14:24:48
URL: http://pinkstreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0