Måndag

heeeeej :) ! faan va skönt det är med lova asså men i morse när jag vaknade och tittade ut så snöade det? vad fan är det här liksom man blir så arg och irriterad! hoppas det blir sol snart så allt smälter igen...
Igår var jag med Lina såklart och vi typ åkte runt med syster och bror ett tag i bilen sen mötte vi emil och pierre och några utanför Tony. Haha ni skulle varit med Lina var helt sjukt och jag stod och garvade i typ en kvart^^ja du är allt bra sjuk ibland gumman, sen åkte vi hem till mig och sov mysigt.
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra kanske träffa Marcus? någon/några andra som är sugna på att träffas ?  kommentera då eller messa 0735693648  , ha en bra dag :)!
juste träffade denna pojke typ 2 timmar igår också ...
/ §andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0