Sjukling!!!!

heeej ! , vaknade upp i morse vid halv sju och kunde inte somna om vilket sög och jag mådde lika dåligt som igår. idag så ringde Jessica till Doktorn så dit bar det av för att kolla min hals men tyvärr var det ingen halsfluss så kan bara vänta på att bli frisk och det suger för det tar bara tid. Idag har jag inte gjort mycket alls utom och varit hos doktorn och kollat ice age 3 och somnade sedan i soffan. nu ska jag snart gå och läsa min dåliga bok som vi måste läsa ut den är inte ens bra så har skit svårt att koncentrera mig när jag läser men har inget val..
Vad har alla gjort idag ?:)?
Dagens låt : http://www.youtube.com/watch?v=1HYuORLhB78
Har ni några minnen men den här låten? det har jag...
/§andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0