Andre schibort ! <3

36 frågor om din pojkvän!

1. Hur gammal är han -
15
2. Vad kallar du honom - Älskling <3
3. Vad har han för ögon färg - vet inte vad för färg det kallas ^^
4. Hur länge har ni kännt varandra - typ 10-11 månader tror jag vet inet exakt
5. Hur länge har ni varit tillsammans - 8 månader och 1 dag <333
6. Hur träffades ni - Genom kompisar xD
7. Har ni haft sex - ja<3
8. Dricker han alkohol - nja
9. Röker han - NEJ:D!
10. Har du vart hemma hos honom - Hehe, bor typ där :$
11. Vad gör ni när ni är hos dig - Mest film och mys men annat också :)
12.Är han snygg - Snyggast i världen!:D
13. Är han en jävel på att kyssas? - Bättre än så?
14. När pratade du med honom sist - För mindre än en timme sedan
15. Har han ätstörningar - Nej :)
16. Har han sexig kropp - om han har !!!!
17. Vad lyssnar han på för musik - Lite allt möjligt
18. Vad är han bra på - Det mesta
19. Vad gillar han för filmer - Dom som inet jag gillar -.-'
20. Vad tycker han bäst om hos dig - Det har jag ingenaning om?
21. Brukar han ge dig komlimanger - jaa
22. Har du gråtit i hans famn - ett par gånger
23. Har du vaknat upp med honom bredvid/i hans famn? - Många gånger:)
24. Charmig, blyg eller otrevlig - charmig
25. Har han träffat din mamma eller pappa - Båda:)
26. Gillar dom honom - Älskar honom <3
27. Vad gillar han för mat - Han äter allt:O?
27. Tar han hand om dig - Ja
29. Pratar ni om allt - Ja, om det mesta
30. Har ni bråkat någon gång - Ja :'(! ganska mycket på sista tiden ...
31. Känner du honom väl - Ja xD
32. Tycker du om honom - Jag älskar honom <3
33. Tycker han om dig - Ja, han älskar mig ^^
34. Bråkar ni ofta - Ja tyvärr
35. Gör du allt för honom - Ja , det är en självklarhet..
36. Kommer ni alltid vara tillsammans? - Det vet jag inte men man kan ju alltid hoppas:)<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0