Går inte att sluta tänka på det...

Heeej , hoppas alla mår bättre än jag för jag är ganska ledsen och nere har knappt kunnat sova efter de pappa berättade igår. Men man får hoppas på det bästa och att det inte blir sämre , men allt kan ju hända.

Så idag bestämde jag mig att jag skulle vara hemma för jag inte sovit ett skit och sen att man bara går runt och tänker på det som hänt och kan inte koncentrera sig på något annat...
Vet inte riktigt vad jag ska skriva men såhär kommer allafall mig helg se ut:

Fredag: Sluta klockan 10.00 då ska jag hem till mamma och passa hunden eftersom hon är i Finland, sen har jag statslagsträning på kvällen.
Lördag: Detta blir en lång dag eftersom vi ska flytta och sen avsluta kvällen med bowling för hela familjen.
Söndag: blir nog mera flytt och städa lägenheten.

Vad ska ni göra i helgen:D?




/ §andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0