Hehwe:)

Hellue:)!
Igår spelade vi ju match dårah och vi förlorade med 5-1 ett, inte så kul kanske men jag tyckte det var roligt endå. Jag tappade humöret lite på mtachen så lyckades dra till mig två utvisningar en för Liggande spel och en för slag, hehe men gjorde endå assist till vårat mål som gjordes av Elin så var gansla nöjd endå.

Idag så var jag faktiskt ganska pigg när jag vaknade ganska skönt även fast jag var tvungen att ta mig upp klockan sex?. Men så är det, idag ska jag för sluta skolan om en timme ganska skönt sen ska jag hem och skotta taket vilket jag får 300:- för. Förr månaden var min sms lite höga så ska tjäna ihop det jag mister denna månad^^. Men nu måste jag jobba för nu är rasten slut hoppas på att få tillgång till en dator under helgen så jag kan uppdatera men kan inte lova något :/

/ §andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0