Helgen ...

Hej hoppas alla har haft en bra helg min har varit lite upp och ner tyvärr..

Fredags: då hade jag ju statslagsträning den gick väl hyfsat det var ganska skönt. Sen så kom jag hem och då kom Lina till mig och vi hade sjukt kul den kvällen, fattar inte hur vi alltid kan skratta så mtycket tillsammans gumman Älskar dig <3

Lördag: Den vart inte riktigt som förväntat eftersom jag skulle spela två matcher och vi förlorade båda tyvärr men vi vinner nästa helg får vi hoppas. Sen så flyttade vi hela dagen också fast kunde inte hjälpa till någonting bara på morgonen. Efter min sista match åkte hela familjen för att bowla då Andre skulle följt med men vi började bråka ocrkar inte ta upp varför men vart jävligt besviken på han endå så han följde inte med... efter bowlingen åkte jag till håga för att möta Andre då vi var tvunga att reda ut vårat bråk på något sett och vi lyckades fast det var väl mest jag som prata ... men till slut rede det ut sig och jag sov hos honom :)

Söndag: var jag med andre ett tag vi åkte först hem till mig då vi lagade lunch fast blev inte så lyckat, vi skulle koka korv men allt skinn ramlade av det var lite äckligt så varken jag Andre eller Nathalie ville ha dom sista korvarna. Sen kort efter var Andre tvungen att åkta till träningen så jag och Nathalie satte oss vi bordet eftersom vi inte har varken tv eller data hemma ännu så vi gjorde verkligen ingenting. Lite senare mot kvällen åkte vi och åt lite god mat det var jätte gott, sen passade vi viktor och typ ritade hela kvällen xD? men men tillslut kom Andre vid kanske halv tio och han hade köpt en choklad ask till mig så gullig han är och bad verkligen om ursäkt hur han hade betett sig:) tycker inte om att få saker men blev glad:D sen gick vi typ och la oss.

Måndag: Idag kände jag mig pigg när jag vaknade eftersom vi började tio så gick upp vid åtta åt lite frukost sminkade mig och väckte sedan min älskling och gick sedan till bussen, Men hoppas alla får en bra dag :)

/ §andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0