Match idag :D

Heeej :) blir lite ellarum mellan skrivandet eftersom vi inet fått dator hemma än efter flytten så blir lite segt men blir bättre sen jag lovar. Men men idag är det torsdag och vi går bara två timmar i skolan så himla skönt. Sen ska jag hem om en och en halv timme och typ fixa i rummet och plugga lite matte. Får se vad som mer händer om jag hittar på något, har match ikväll men annars vet jag inte :(? träffas någon :D? aja hoppas alla haft en bra vecka det har allafall jag :)



Den här bilden är ju nästan bara för rätt? eller vad säger ni?

/ §andra

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEEEEEEEEEEEEEEEELT FEL!!!!!

DÖD ÅT AIK

2010-02-18 @ 14:09:58
Postat av: evelina

HEEEEEEEEEEEEEEEELT FEL!!!!!

DÖD ÅT AIK



glömde skriva mitt namn

2010-02-18 @ 14:10:16
Postat av: en tuff kille

nej helt fel hörru! AIK is the best! :D

2010-02-18 @ 18:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0