Sjuk, men goda nyheter :D

Heeej! Idag mår jag inte så bra är hemma från skolan, har mått illa hela natten och det är ju inet jätte kul liksom. Hoppas bara inte jag blivit smittad av pappa som varit magsjuk?:( ,men man får hoppas på det bästa.

Pappa ringde allafall nyss med goda nyheter om att jag kommit med i träningstruppen med f17 i statslaget:D otroligt kul, nu måste jag börja träna ordentligt så man kanske har en chans att få åka till sm också skulle vara lite roligt.
Jag som tröttnat lite på innebandyn det här känns oms ett lyft hur det än går.
Men nu ska jag gå och försöka få i mig lite frukost sedan försöka vila så ha en bra dag.

Här får ni en bild på min underbara ängel osm jag gjort om :



/§andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0