Torsdag

Heeej , var några dagar sen jag skrev men har inte varit på humör att skriva eller göra någonting. Igår va jag på Ikea med Älsklingen, pappa och Jessica, det var ganska trevligt men man vart ju trött i benen. Jag hittade massa saker jag ville ha till mitt nya rum hoppas pappa och jag köper det sen en annan dag.

Idag kom jag inte riktigt iväg till ksolan i tid tyvärr, men är här nu och just nu sitter vi i datasalen och väntar på våran lärare. Sen har vi engelska då vi inte vet om det blir någon lektion eftersom vår lärare var på sjukhus förra lektionen men hoppas hon mår bättre snart. Men men idag vet jag inte riktigt hur det blir eller jag ska träna sen inte göra något mera tror jag. Men ha en bra dag pusssaaar

/ §andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0