upppps!

oj nu var det ett tag sen det vart skrivande. Men hoppas alla hade en bra helg min var väl okej hände inte så mycket men endå. Hade match i lördags med dam laget då vi tyvärr förlorade med 4-2, men jag gjorde ett mål och en ass så var ganska nöjd endå. Igår slutade jag tidigt eftersom vi inet had enågon engelska och då åkte jag till huset och målade mitt rum som ska bli rosa,vitt och svart men hann inte måla klart så kanske åker dit idag också men vet inte. Just nu sitter jag då på median och gör ett cd-omslag som ska vara en moodbord kommer bild senare på det men blev inte så bra men endå^^

MEn nu måste jag jobba på hoppas alla får en bra dag :)

/ §andra

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Haha , ska du säga xD

2010-02-09 @ 09:29:49
URL: http://itsonlymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0