Fredag under många omständigheter...

Heeej , idag skulle jag åkt till skolan men det blev inte av eftersom jag fick migrän i natt och så var tågen jätte försenade så jag gick hem till mamma. Så har legat och haft ont i huvudet tills nu då det börjar släppa, det är verkligen sååå skönt.

Ikväll blir planerna lite ändrade eftersom Lina kommer till stockholm och hon tyckte vi behövde prata och det tycker verkligen jag med. Så det blir väl det sen vet jag inte hur det blir med Andre heller för han är skit sur på mig, fattar inte vad jag gör för fel hela tiden...

men men hoppas alla får en mysig fredag för det ska iallafall jag försöka ha med alla problem.




Undra var det leendet tog vägen? 
/ §andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0