Helgen

heej, fredagen vart lyckad endå efter det som hänt. Träffade Lina och vi satt i mitt kök och pratade ut i två timmar med kaffe och en salladsskål. Skönt att vi fick prata ut allt känns så mycket lättare nu Älskar dig min underbara ÄNGEL. Sen gick jag och Lina och mötte min älskling hos Kevin sen gick vi hem till Andre och sov typ(svin kallt ute).

Sen igår hade jag match som vi tyvärr förlora med 6-5, men var glad endå. Sen åkte jag hem och åt lung med mamma det var jätte mysigt eftersom det händer sällan. När jag sen hade duchat och gjort mig i ordning åkte vi till Viktor som äntligen var hemma, mamma fick följa med till dörren för jag var så nervös (A). Men sedan släppte allt och det kändes som vanligt. Kul att träffa han igen,

Men men nu ligger jag och älsklingen i sängen en söndag morgon han spelar tv-spel och jag sitter vid datorn.Idag ska vi äka till min kusin som fyller år tror Andre följer med så det blir mys.

Pusss pusssss
/§andra

Kommentarer
Postat av: mimmi meurk

Jag kan säga såhär, jag själv är ingen höjdare men jag känner andra som är :)

2010-02-02 @ 21:33:26
URL: http://mimmimeurk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0