torsdag

Hej:) har inte blivit något skrivande förens idag torsdag,
Igår va jag i Romme med klassen det var väldigt roligt även fast det var typ snöstorm, Vill åka till fjällen!!!!!

Men men idag har jag klippt ut bilder till ett skol arbete, skrivit ett brev till viktor, hängt upp tvätt, ätit amerikanska pannkakor ochkollatpå tv. Hehe mycket blandade saker,men funderar på att gå ner till huset ett tag och hjälpa pappa och måla+ att jag behöver en promenad eftersom jag nu kännt att jag har ont i halsen ochkommer förmodligen inte kunna träna. HATAR MIN HALS!!!! Men inget jag kan göra åt...

Resten av veckan ska jag:
Fredag: Åka till skolan och göra en bild uppg. så jag får vg, sen vara men älsklingen hoppas jag.
Lördag: Träffa Viktor som kommer hem på permission, ÄNTLIGEN! saknat dig vännen.
Söndag: Match mot ingarö=)

Nej nu måste jag göra någonting kan inte sitta här hela dagen, Puss på er<3

/§andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0