Dåligt av mig..

heeje:)! dålig uppdatering jag vet! men det ska bli bättre jag lovar, veckan har varit vanlig inget speciellt har hänt. Jag trivs bra i den nya klassen och det är jätte kul tycker jag och jag pluggar och jobbar på lektionerna vilket framsteg:D! haha nej men det är skönt och plugga ibland man släpper tankarna från allt annat runt omkring.
Just nu har jag jätte mycket att tänka på eller ja det är svårt:( och vill då säga tack till ANNIKA LARSSON, som alltid finns och ställer upp för mig. Har ni tänk på att det ibland kan vara skönt att ha en vuxen att prata med när man väl behöver? en som inte ingår i familjen. Tack verkligen för att du stället upp det betyder mycket<3
Nej nu ska jag åka med pappa till länna för han ska köpa nya skidbrallor och behöver såklart mina råd:)!
Vi hörs lite senare :)!
Puss och kram
/§andra
PS. vill även säga tack till min kusin Torsten som börjat på en ny design till min blogg:)

Kommentarer
Postat av: J'licious

sv;det är rätt jobbigt att va så faktiskt ;p

2010-03-18 @ 16:04:18
URL: http://jllicious.blogg.se/
Postat av: Lina

Asså Sandra... Jag vet inte vad jag ska säga... Var tacksam...

2010-03-18 @ 23:02:22
URL: http://itsonlymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0