Erik <3

Hej!
Idag ska jag vara hemma från skolan eftersom jag inte mår bra är helt slut i kroppen, och känns som jag ska bli sjuk men får hoppas på det bästa eftersom jag redan varit typ sjuk. Igår var jag hemma hos Erik, vi gjorde väl inte jätte mycket utom kollade två dåliga filmer hahaha , men det var mysigt endå. Idag ska jag försöka plugga ganska mycket eftersom jag har mycket att göra nu när jag är ny och känner att jag måste börja pluggamer i veckorna om jag ska hinna med , men det är inte lätt. Skulle varit träning idag men tror inte det blir någon eftersom jag inte mår bra.
Det var den sämsta film jag sätt i hela mitt liv xD, den andra vet jag inte riktigt var den hette men den var inte heller jätte bra men bättre ..
/ §andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0