Helgen blev lyckad:D

Hej , som sagt åkte jag hem till mamma och har därför inte haft tillgång till internet eftersom det pajat hemma hos mamma. Men var allafall men massa kompisar i fredags hemma hos mig började med att jag mötte Mini i handen då hon skulle fota sig( blev sjukt söt). Senare så gick vi hem till min systers lägenhet då vi skulle hjälpa jessica och bära saker. Det tog en stund innan vi var klara då mamma satt i bilen och väntade på parkeringen så vi hade tur att få skjuts hem till min mamma. Vi inredde mitt rum lite fint sådär och vi skrattade grymt när vi skulle få upp madrassen i porten right Mini? haha det var en kul stund.
Sedan så vart kvällen helt kaotisk, jag var nog på alla humör man kunde va under en dag hyper,glad,arg,förbannad,grät ah det var nog det men under en dag?
Men till slut blev det en lyckad kväll med , Lina,Mini,Rasmus,Emil,Hamsa,Martin,Pierre det var kul att träffa er det var inte sista gången allafall. Sen har jag på lördagen träffat Viktor och sedan match och plugg söndag så det var en lyckad helg, hoppas nästa också blir det. Nej nu blev jag jätte trött... Ska nog gosa ner mig under täcket snart med en bra film:)
puss och mys på er:)!
STOLT FOTOGRAF:D!!!
/ §andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0