Min helg<3

Heeej , har inte skrivit något i helgen för haft inte haft tillgång till dator men ska berätta lite om min helg:
FREDAG: så blev det hemlagad pizza i systers lägenhet, efter maten så visste vi inte riktigt vad vi skulle göra så vi stannade där och umgicks med min systers kille och hans två kompisar trevligt var det, Den kvällen kommer vi inte glömma. Eller hur Lina? hahah ja den var mysig brudar hoppas det blir flera!
LÖRDAG: Börjar med att alla åkte hem utom jag Fodas och kimmy, så när dom andra åkt typ plockade vi undan och åkte vi till Donken. dom åt skit mycket och jag var verkligen inte hungrig alls, sen blev jag hem skjutsad till mamma vilket var skönt eftersom man inte fått mycket sömn?. Jag vilade lite framför tv:n ett tag tog mig sen ner till tåget och mötte Andre för vi skulle till handen, orkar inte berätta vad vi gjorde men vad brukar man liksom göra i ett köpcentrum? efter några timmar åkte jag och Andre hem till mig och sen åkte jag till Viktor vi gjorde inte så mycket eftersom jag var sjukt trött:/ FÖRLÅT!
SÖNDAG: Vart hämtad av pappa ganska tidigt eftersom jag skulle hjälpa till och städa hemma, så vi åkte först och handlade ett element och nu är vi bara hemma och plockar lite.. eller jag gör inte så mycket just nu men ska hjälpa till snart. Sen har jag match ikväll:) men har ont i halsen och är inte helt pigg så får se hur mycket jag kan spela..:(
Vad har alla ni gjort i helgen?:)
/ §andra

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, nej det är ingen dag man direkt glömmer ! (A)

Lycka till på matchen!<3

2010-03-21 @ 15:59:19
URL: http://itsonlymy.blogg.se/
Postat av: JENNIE

Fin blogg! :)

Har du haft en bra helg?



/ Jennie ♥

2010-03-21 @ 16:20:55
URL: http://jennieduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0