Min vecka :O?

Heeej! vet att uppdateringen är lite dålig just nu men har bara inte haft lust att skriva=/
Men ska bli bättre jag lovar! men men , i veckan har jag inte gjort så mycket eller i måndags åkte jag hem till erik vid typ sex för jag inte hade något att göra^^ så krigade mig ut dit men det var värt det. Sen har jag inte gjort något mera eller fick nya skor av pappa och Jessica igår jätte fina:D TACK!!
Sen idag skulle jag fått träffa Erik , men han har jätte ont i huvet så kanske inte får träffa han :/? men han skulle ringa om det blev bättre så får hoppas på det bästa:)!!! men men annars om jag inte åker dit ska jag ut och springa idag , fick nya skor och ett hopprep av pappa igår:) så nu blir det hård träning framöver. Nu ska jag fixa mina naglar lite så kanske kommer mera senare :)
Här är bilden på min jacka jag köpte förut också..
/ §andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0