Miss u
Hej, var bara tvungen att skriva av mig lite,

Jag fattar inte att det har gått över två veckor sen det var vi , jag mådde så grymt jävla bra med dig du fick mig att må bra. Nu sitter jag här ensam och rädd och vet inte vad jag ska göra, mår inte bra utan dig.Vill bara ha det som förut då allting var så bra, då vi skrattade och log med varanndra. VARFÖR? blev det såhär..Förlåt, för allt ont jag gjort dig du vet att jag bara ville väl. Jag saknar dig och oss som fan och önska du visste hur mycket. Vet att det aldrig kommer bli vi igen, men varför kan tanken på oss inte bara försvinna?
SAKNAR DIG!!...



/§andra

Kommentarer
Postat av: Manduuuooow din kusin :D

Vet hur det känns, det gör ont :'( snart gått

ett halvår sen jag blev dumpad och det gör fortfarande lika on om inte ondare :( älskar dig kusin! och du vet att jag finns här <3

2010-03-09 @ 22:54:32
URL: http://baraenmandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0