miss u my angel<3

Gumman, Jag vet att vi har tappat varann sjukt mycket tyvärr jag vet inte riktigt vad som händer. Jag önska bara att jag visste som du sa är känslorna inte dom samma längre. Varje dag sitter jag och tänker tillbaka på alla våra underbara stunder då vi var som ett när vi inte ens behövde fråga vad den andra skulle göra efter skolan, för vi visste att vi skulle vara med varann.

Jag vill mer än allt annat kunna finnas hos dig i din närhet hela tiden .. Men det kan jag inte nu och det är jag ledsen över gumman men du vet att jag alltid finns där inne i ditt hjärta. Jag kommer alltid stötta dig till 100% även fast det varit lite dåligt av mig just nu så lovar jag, jag finns alltid där för dig. Du är min ängel och den personen har en viktig plats i mitt liv Lina! Du 'är speciellt och därför har du fått en speciell plats i mitt liv.

Vi finns där! Vi måste bara hitta tillbaka till våran bästa tid<3

Kommer alltid Finnas för dig Och kommer alltid Älska dig min underbara ÄNGEL<3


/§andra

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag är ledsen Sandra! Men det kommer inte bli som förr...

2010-03-03 @ 22:03:18
URL: http://itsonlymy.blogg.se/
Postat av: sandra

kämpar vi så går det :D

2010-03-10 @ 08:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0