ny skola:O?

heeej , nu sitter jag här halv nio på morgonen och har ingentign för mig.. Har som sagt börjat ny skola(i måndags) på Fredrikabremer. Det går hitills bra men fortfarande nervöst eftersom jag inte fått några ompisar i klassen än. Men skolan verkar bra och det verkar vara mycket bättre utbildning i den skolan än min förra, så det var tur att jag bytte. men men schemat är ganska skönt har sov morgon varje dag vilket är väl sköt men är en morgon människa så sitter typ bara uppe och väntar på att jag ska till skolan, men det kommer väl med tiden att jag börjar sova längre sen. Idag har jag matte lektion och sedan ska vi till någon biograf och kolla på någon konstig film? hoppas jag kan åka med några andra för jag kommer aldrig hitta..:/ men det ska nog gå att fixa:)

Måste även säga tack till min BÄsta vän och ÄNGEL som har börjat på en fin design till min blogg som ni ser, glöm inte att titta in på hennes blogg oxå : http://itsonlymy.blogg.se

Ha en bra dag på er :)

/§andra


Kommentarer
Postat av: LIENE

Åh men tack:D Blir så glad.

2010-03-10 @ 20:55:39
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Lina

Sv: Tack så mkt för att du stöttar mig Sandra ! Har inte kunnat hålla på med din design denna vecka... Har haft vuxenpassning av mamma.... KUL... nej men ska försöka hinna med de så fort som möjligt!

Älskar dig! <3

2010-03-11 @ 19:09:03
URL: http://itsonlymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0