Vill oxå ha lov!

Som sakt så har inte min skola sportlov eftersom vi bara går halvdagar och det är grymt segt...
Men men, efter alla haft sportlov så kommer jag börja ny skola (Fredrikabremer/medialinjen) det ska bli spännande men kommer bli grymt mycket plugg så kommer nog inte ha jätte mycket tid över till annat.
Min vecka har typ sett ut såhär:

Måndag: Pratade med Andre
Tisdag: Träning då pappa var tränare
Onsdag: Träffa emma
Torsdag: Ingenting? träffas någon?
Fredag: Träffa Karin<3
Lördag: Åka hem till Viktor:) Fest hos syster<3
Söndag: Viktor & Match

Har ganska mycket att göra:) så det ska bli mys..
Hoppas ju verkligen på att få internet idag så jag kan börja blogga igen ordentligt eller?

Men nu måste jag jobba vidare för nu är rasten slut ^^ ha en bra dag <3

/§andra

Kommentarer
Postat av: Malin Roos

Min kompis går i den klassen du ska börja i och dom har inte så spec mkt plugg :)



Hoppas du får det bra i nya klassen :)

2010-03-08 @ 23:37:14
Postat av: sandra

jo jag märkte det var ganska slappt :)

2010-03-10 @ 08:20:13
Postat av: Hanna

Allt bra med dig?

2010-03-12 @ 18:00:45
URL: http://hgustafssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0