VO, min vecka

Heeeej!
ïgår vart det ingen match, dom ringde 5 minuter innan matchstart och lämnade VO, hoppas dem får mycket böter FEGISAR! hahah, fats det var ju bra för mig för jag vart helt körd i halsen men idag mår jag bättre som tur är. Så ikväll ska jag satsa allt eftersom jag ska möta Emmas lag, Akta så du inte åker över sargen gumman. Men men måste börja plugga nu har en del att göra , men ni ska få se ungefär hur min vecka ska se ut det kan ju vara intressant..? haha
MÅNDAG: kanske men Andre och Kenny till handen, sen match:)
TISDAG: träning?, om inte någon som vill träffas?
ONSDAG: Träffa Erik , vi ska spela kort;) haha
TORSDAG: träning?
FREDAG: ska jag till Erik igen^^
LÖRDAG: ingenaning , träffas??
SÖNDAG: ingenting heller , vad jag bestämt än, träffas?
nu måste jag plugga , men bjuder på en liten bild ^^
/§andra

Kommentarer
Postat av: emma

hahah , om de va någon som va över sargen så va de du sötis :D

2010-03-25 @ 10:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0