Matte nationella del 2!

heeej ! i morse hade jag varit så duktig att ställa klockan på tjugo i åtta för att at nio b ussen eftersom vi skulle ha nationella klockan nio. Tror ni inte jag vaknar och stänger av alarmet och vaknar igen halv nio? jo självklart fan va sur jag vart! men jag hann iallafall och provet gick riktigt bra :) nu sitter jag baar här och väntar på att Emma ska höra av sig och så ska jag se om vi ska äta lunch tillsammans, men hon brukar alltid sitta så länge på prov...ne men nu har hon ju redan smsat:D ! heheh Idag vet jag inte riktigt hur dagen blir eller ska allafall vara med min underbara pojkvän :) hihi hoppas alla får en bra helg! nu när det är soligt väder och allt,

Vad ska ni göra i helgen :)?

/ sandra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0