yeeeah!

Hellue! Igår blev en bra dag jag åt lunch med Emma i handen på salladsbaren jätte mysigt, vi har bestämt att vi ska sitta och sakna våra pojkvänner tillsammans dom 3 första veckorna på sommarlovet ( eftersom hennes är i usa och min i dallas då..) men men . På kvällen drog vi in några till rix fm festivalen men blev inte kvar så länge så vi åkte hem till Andre och kollade film komme rinte ihåg vad den hette men bra va den.
Idag har jag inte gjort mycket eller jag och älsklingen åkte hem till mig och har typ solat lite och lagat mat. Nu ligger Andre och sover för han kände sig inge pigg alls så hoppas bara inte han blir sjuk stackarn:( men men vet inte vad som händer mer idag hoppas alla får en bra dag allafall:)
/ sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0